Site Meter

torsdag 3 april 2008

jag vill ha vin NU

åhh varför är de bara torsdag, tänk om de va fredag - tänk att vara full nu som min vän matilda brukar tjata om :) haha. men imorn är vi fulla babes, allt är ju helt underbart dååå! :D
fast de är inte så tokigt nykter heller.. solen skiner o jag bara ler hela dagarna!
förutom när jag ppatade me skolan som troligen slarvat bort min tenta, då var ja lite halvsur, jävla as! o lantmännen som faxar mig helt fel saker hela tiden o att de krånglar till sina betalningar och räntor o insatser o allt jag vet inte vad de ger till mina kunder. jaaa nu har ja fått ur mig det :)

har en bra nyhet, min älskade kusin patrik har laddad hem filmen 27 dresses, nån som vill se.. funderar på ikväll eller lör eller sön kväll? nån som vill med? vad passar bäst för er? den ska ju vara grym o hon är ju så snygg :)

jaja.. the hills på lunchen :)

ja tilda ska promenera ikväll, nån som ska med?
sen ska ja glo sex and the city, alla är välkomna.. :) om de inte blir köping och 27 dresses....


jag älskar er <3

6 kommentarer:

Cili sa...

babyyy! ja vill se filmen på lördagkväll!!! snälla! :) puss pussss

matilda sa...

mmmm tänk o se den filmen full!!! ;) haha. njag är på när som helst!

Cili sa...

haha tror den blir ännu bättre då =P

Cili sa...

haha tror den blir ännu bättre då =P

retzina sa...

jag vill se filmen och vara full på lördag. eller söndag! ;) haha!

Anonym sa...

nej nu ska de bli seriöst hörrni, ofta vi var fulla hela helgen! :)