Site Meter

tisdag 15 april 2008

Hej sweeties

ja gårdagen blev ju riktigt bra tillslut, skönt o hänga me tilda, promenad, tv, o lite dans i reklampausarna.. :) ni som missat cashmere mafia - ladda ner! typ galet bra!

Papi hade fixat min cykel igår o kom över med den, cyklade till tilda i solsken - jätte skönt! men ja hade inte en tanke på att de skulle vara kolsvart när ja skulle ta mig hem.. jävlar vad rädd jag var! hade små del mål hela vägen hem.. snart samuels hus, snart max hus, snart kyrkan, snart elins hus, snart hemma.. jag är nog världens mörkräddaste...



jag&tilda kikada på lite lägenheter i oslo också.. hittade många fina .. troligen är uthyrningen av min lägenhet klar.. blir nog att mellanlanda lite i den runt jul o så...

nästa steg - åka till oslo o kolla in läget- lägenheter, bästa dansskolan, bra jobb o folk att umgås med ,) hihi.

nu ska jag fortsätta drömma mig bort <3

1 kommentar:

matilda sa...

jag e på :) jämt!