Site Meter

tisdag 15 april 2008

kyckling VS fil?

Min mage kurrar hela tiden, är sjukt hungrig nu. Min syster har ju bestämt att på lunchen är de lättfil&special K som gäller.. inte min favorit men ok. Men idag hade den jäveln KYCKLING, min absoluta favoritmat.. tror ni att ja kunde käka fil o jävla flingor då eller? typ inte. Så nu sitter ja o drömmer om mat mat mat, ska lätt göra kyckling när ja kommer hem.

slut på jobb för dagen nu :/ ska skriva planeringslista för morgondagen, sen sitta o spana när syster jobbar med en jätte spännande kund! men först ska ja kika på lite jobb i norge ;P

i love you guys

3 kommentarer:

matilda sa...

vilket problem, fil eller kyckling, sötnos. ;)

retzina sa...

baby, du missade väl inte blondinbella på the voice imorse? :)

Anonym sa...

jooo, de skulle ju vara halv åtta o ja gick upp 5 över halv, o hon va fan inte med.. :/ hann abra kolla mellan fem över halv o kvart i men hon va ju inte med? eller hade jag inte vaknat än? :) pussis