Site Meter

tisdag 22 april 2008

Honey

Nu är papi med min bil hos arver, den ska få nya fina sommardäck! Får se hur de blir me fälgar, de är ju tydligen de viktigaste på bilen, iaf enligt Robban :) o kusin tjatar om att lägga in en baslåda.. hmm ja vet fan inte, är nog inte lika bilintresserad som ni vill att jag ska vara eller hoppas på att jag ska bli :) även fast papi släpat med mig ut i garaget och mekat när jag var yngre! vad tycker ni tjejer, ska jag sattsa på fälgar o baslåda?

idag har vi lunchat hos Mormor&Morfar, mormor höll på att ramla av stolen när hon hörde om mina höstplaner.. haha stackarn :)



ikväll måste de bli tidig säng.. är fortfarande helt slut efter helgen.. snälla påminn mig ikväll när ja hänger på msn ,) hihi

see you soon sötnos!

3 kommentarer:

retzina sa...

hihi jaaa lika bra som alltid :D jag börjar 17- och slutar typ mitt i natten isf.. men jag har pratat med niklas om vi kanske kan byta! så vi får se!!

Anonym sa...

baslåda.....hmmmmm ja ja vet inte....vore ju grymt å kunna poppa som fan =) ( å åka runt vid pressbyrån 10 varv.........ja är på...=D )hihi... hoppas att de går bra å dansa=) snart får man se.....äntligen! ses imorron gullan! puss

Mimmi sa...

weeeey,kommer inte ihåg vad du har för fälgar nu? hmm, men det är faktiskt sant, fälgar på en bil är som skor på en människa. vikgtigt, viktigt... men dyyyyyrt! :) kanske känns onödigt när du har lite andra planer? ;) pussen!