Site Meter

måndag 21 april 2008

sweet monday

ännu en underbar dag, ser ut som om hela veckan ska bli lika strålande :) åhh jag blir så glad!

idag ska jag sola&tvätta min bil sen hem till tilda o dansa&kolla cashmere mafia! kanske blir en löprunda också, får se vad som lockar mest, ligga eller springa i SOLEN? är det något av er tjejer som är springsugna eller ska ja göra det här ute i valskoooog? eller är någon promenadsugen? hör av er!!! :)

jag är så glad att jossan är hemma, hon är den som stått mig närmast de 18 senaste åren o jag tror att ingen kan ta hennes plats, det skulle vara omöjligt. Vi har haft så himla kul i helgen, ibland behöver man en helhelg med den som betyder mest!

idag har vi fått våra overaller, jätte bra tryck blev det!

längtar redan efter nästa helg!

7 kommentarer:

matilda sa...

hmm, vore mysigt att ta en joggingrunda, men ja ska nog hålla igång i rabatten hemma tror jag tills det är dags för tjejkväll :)

Anonym sa...

oookej :) vi måste planera in nån annan joggingdag, ja vill till lockmora me dig! :)

matilda sa...

å jag vill till lockmora me dig! ska ju till kiropraktorn på torsdag å då ska man ju vila efter :( annars hade ju det vart perfa.. hmm! vet inte när vi ska ta det.... det lär ju vara en bakisdag på söndag? :)

Mimmi sa...

faaan va jag är suuur! jag vill, vill, vill springa. Jävla kuk att man inte är pigg! buuuuu. Kommer aldrig orka springa hela vårruset om jag inte kommer igågn ordentligt nån gång. Fitta! Jag ska iaf med på dansen imorrn, men det blir nog till att titta på och bara vara med på "pauserna"... tur att dansen sitter annars! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. nu ska jag sova. puss

Anonym sa...

ja de lär de vara :) haha, men rätt snart för snart äre dags för vårruset :) typ i början av nästa vecka kanske?

Anonym sa...

åhh mimmsan, jag förstår din frustation :/ men vi springer nästa vecka, o om du är frisk på torsdag kanske? har lovat att springa me mammsen på fredag iaf! men vi kanske hinner i helgen också vem vet! puss

Mimmi sa...

du är sötast i världen! men du har verkligen rätt i att jag är frustrerad!!! usch. vi ses imorgon. hoppas jag iaf... för nu har febern kommit tillbaka.. hoppas den håller sig i schack så jag kan va med å kolla imorgon.. pussis