Site Meter

måndag 7 april 2008

hur ska jag göra?

får se hur ja ska göra me bloggen, är lite osäker på om mina småkusiner o annat smått folk o släkt läser, o googlar man mig kommer ju min blogg upp.. inte så seriös blogg så att man vill att arbetsgivare ska läsa.. eller kunder... det är ju inte den här bilden dom har utav mig, så antingen får ja bli mer seriös här eller ha lösenord eller stänga ner, vi kör så här ett tag till iaf :) enjoy.

kommer dock tänka lite mer på vad jag skriver, o inte blogga full :) haha. (som om ja änns dricker alkohol, ja är en sjukt seriös tjej som bara jobbar o läser ekonomiböcker på ledig tid)

6 kommentarer:

retzina sa...

haha men gumman du har ju redan lösenord! bara dom som har det kan ju läsa!

Anonym sa...

ja men de blev så mkt klagomål, så vill ju kunna ha öppen blogg iaf.. men ha typ åldersgräns hahah kan du fixa det datamalin?=)

matilda sa...

haha du är en sjuk människa :)

Anonym sa...

vaaaad?

retzina sa...

hahaha älskling du kan ju ta bort ditt namn istället! då kan man iallafall inte googla upp bloggen!

Anonym sa...

asså så jävla smart, ja döper den till goldie sniff såklart, de är ju mitt galna namn, Lindha Dreifaldt mitt seriösa :) vad skulle ja göra utan dig? :P