Site Meter

onsdag 30 april 2008

jag lever, men de va fan nära...

inge strålande sol idag men de blir troligen en underbar dag iaf, slutar snaart eller kl tolv, lite skönt! sen blire promenad me mami o sen in till köping o handla käk till ikväll o lite annat nödvändigt :)

Vet ni vad som hände igår när vi var på väg till danslektionen? Vi skulle köra om en last bil me släp o de va inte långt kvar till enkelfiligt.. så mimmi gasade på väldigt mkt o när vi kommit om släpet så svänger lastbilsjävel ut o är på väg om lastbilen som ligger före honom, så JÄVLA äckligt, vi gallskrek och mimmi svänger i panik in mot räcket, lastbilschauffören ser oss o svänger snabbt in bakom den andra lastbilen igen.. vi vajjar mot räcket i sjukt hög hastighet men vi klarar oss, åhh tack gud! bland de läskigaste jag varit med om kanske? sen satt vi där i bilen o kom på löpsedlar.. de fyra bästa vännerna dog i krasch på väg till danslektionen, de lämnade halva tjejgänget kvar osv.. nej usch de va fan inte kul! tack mimmi för att du fick kontroll på bilen <3 tänk vad ni hade saknat mig annars..

de gick iaf sjukt bra att dansa igår, ja ska lixom springa in först på scen o stå i mitten :) gaaaah vad nervös jag är :) hihih. de går sjukt fort o alla rörelser sitter som gjutet! förutom att ja tappade bort mig i nån sekund igår när vi dansade upp för jazz gruppen, men dom är så grymt bra så ja blev helt galet nervös, men men :)

o mitt hårblev grymt! ,)

ska hämta camilla halv fyra, som ja längtar!
hoppas alla får en underbar valborg :)

pussis boboo

4 kommentarer:

matilda sa...

"-tänk vad ni hade saknat mig annars." fattar du vad jag garvade eller. sjuk rolig du ;) har camilla fått tag på dig? puss baby!

matilda sa...

öjj by the way! kolla mina kommentarer på min blogg, bilden du vet på oss i lördags... vem e det?

Anonym sa...

haha men de är ju så jävla sant, ja skulle bli sjukt saknad o du o resten också såklart :) jaa de har hon, hon missade bussen den jäveln så hon kommer halv sex :P ses snaaaart

Anonym sa...

kul kille haha