Site Meter

fredag 2 maj 2008

fredag

hej babys

hur mår ni idag? jag är så sjukt trött, sov jätte dåligt inatt o vaknade flera gånger...
när jag vaknade kändes allt lite lättare o dagen rullar på bra. fullt upp här på jobbet!

dagen igår var chill, myste me mille som sov hos mig, sedan var jag barnvakt åt mina älsklingar, liam skulle sova så ja tog en promenad med vagnen, saga ville också gå med med sin barnvagn och docka, det hela slutade med att ja fick skjuta båda vagnarna haha den jätte lilla dockvagnen o den stora tunga vagnen, måste sett himla kul ut, tur att ja lyckades få saga att förstå att ja inte kunde bära henne samtidigt ;) sen gjorde vi våfflor o lekte i sandlådan&gungade! chuillade lite hos tilda sen också men henne&elin, pratade igenom kvällen som på något vis blev lite rörig, haha jag förstod inte så mkt kanske.. men kul hade jag även om ja inte såg mina tjejkompisar på hela kvällen, men ja brukar ju ändå inte vilja hänga me dom ;P

ikväll blir det slappa.. kanske själv kanske med någonannan? ,) o börja ladda inför morgondagen när vi har dansuppvisning på parken zoo stora scenen, DE KOMMER BLI GRYMT! ska upp innan sju på lördagsmorgonen och börja fixa hår och smink! önskar att ni alla kunde komma o se, men de kommer en hel del vänner&bekanta iaf o papi filmar såklart! :) ska läggas in på mitt dansband!

Hoppas ni får en superhelg, för de kommer jag att få!

Inga kommentarer: