Site Meter

fredag 25 april 2008

Jag, petter och snook = <3

Fredag idag vilket innebär NRJ för full hals, höll nyss på att ramla av stolen för ja kan absolut inte sitta still till musik, haha tur att inte min syster är här än :) idag ska ja sooola på lunchen o efter jobbet ända tills solen går ner o de absolut inte går att sola! sen måste jag verkligen städa.. sen kommer mina girls över o vi ska kolla på desperate, som världens bästa kusin har bränt ner åt mig eftersom vi dansar på tisdagar o missar det! ikväll ska ja tydligen vara lite taxi också, men ja är nog skyldig det? :)

imorgon ska jag, mimmi&malin åka till örebro o gå på stan o mysa i solen med cili, på kvällen blir de utgång o fira sandra! :)

nu har ja inte tid me er, vi får höras på luren i helgen för ja kommer vara utomhus precis hela tiden :) call meeee!

Inga kommentarer: