Site Meter

fredag 25 april 2008

Saga&Liam = <3

Syrrans blogg:

Sedan jag började jobba så har jag haft med mig båda barnen på gympan varje onsdag annars så hinneer jag ju inte träffa dem alls. Saga längtar hela dagen tills hon får komma dit o träffa "danstjejerna" det är moster Lindha o hennes kompisar som kör aerobic efter oss! "Jag ska oxå bli danstjej när jag blir stor, jag är en duktig tjej" brukar hon säga på vägen hem! I går hade hon fullt upp med Liam, han hasade iväg o reste sig mot bänkarna hela tiden o hon släpade bort honom. Jag sprang ut o hämtade snorpapper då är hon direkt framme o klappar honom på kinden o säger "såja mamma kommer snart tillbaka storasyster är här, det går bra" utan att han ens märkt att jag sprungit iväg!


Saga brukar även leka att hon är jag på kvällarna, då sätter hon på sig sina träningskläder o sen står hon och dansar och mimar o säger att hon är en danstjej som heter Lindha!
Jag älskar "mina" barn, de kommer bli grymt jobbigt i höst men får försöka ringa o ha så mkt kontakt me dom som de går!

Inga kommentarer: