Site Meter

söndag 20 april 2008

om jag är trött?

jag är så sjukt jävla trött just nu men ska försöka mig på en snabb sammanfattning av helgen :)

i fredags hade vi surprisefest för jossan.. så jävla kul :) vi hade gjort en skattjakt med kartor, släppte av henne på byn o gav henne första kartan, som ledde till mitt hus.. där väntade min racercykel med ballonger på, o nya kläder.. reflexväst, gummistövlar, plåster, hawaiiband.. så jävla snygg var hon :) sen vidare till elin där ny karta fanns, hem till mimmi där shot o ny karta väntade.. här var jossan riktigt sur o vägrade cykla mer.. haha hon visste inte att vi smög på henne o tog massor av söta bilder :) sen hem till tilda där de blev mer shot o en ny karta till sandra där vi väntade med tårta, kex&ost o massa annat gott.. blev en toppenkväll med dom bästa :) sen sov jag hoss jossan... haha vi sov i en jävla nittio säng.. när de fanns en ledig 120, så jävla trångt.. ja tror ja sov sammanlagt nån enstaka timme den natten.. jossans klocka ringde klockan åtta... jag stapplade mig upp o drog på mig ett par mjukisar..dom hade asbrottom till stallet o ja skulle gå hem...men ja fick skjuts ändå.. när vi kommer fram till mitt hus kommer ja på att ja glömt mina nycklar hemma hos jossan, hahah va glad hon blev.. vi fick vända... sen hoppade jag av uppe på byn.. me mjukisar o pumps helt risig o stapplade hem.. hahah usch va fräsch jag kände mig!


I lördags blev det sthlm, var uppe vid halv tio o mötte upp jossan.. vi hängde lite på en restaurang som en kompis till henne nyss har öppnat, sen vidare till sturehof där jossan träffade alla gamla jobbarkompisar, alla blev så glada de va sjukt kul :) o så kom hennes kusin, jätte längesen ja träffade henne, typ sjukt kul :) gissa vem som spelade skivor i o-baren? daniel i snook - alla vet att ja tycker han är galet het ;) hihi.. träffade två helt sjuka killar, så sköööna! vi hade ett mkt intensivt samtal i över en timme, märkte inte änns om jossan var kvar, vi pratade om så sjuka saker, jag tror att ja mest garvade iof... haha så jävla kul kille, de var där tillsammans med snook så när vi gick vidare hängde han med, ahhhh helt sjukt, kan ni förstå mig.. men ja va jävligt lugn.. hihi, han va så trevlig :) sen hamnade vi iaf på efterfest... hoho.. o ja va sjukt trött somnade typ en kvart innan jossan väckte mig o sa att vi var tvugna att dra.. ja som sov så himla mysigt ;) kom hem vid sjutiden o va då jätte pigg efter en snabb morgonpromenad, vaknade sedan vid niotiden.. så ja har inte fått ihop så mkt sömn som ja hade tänkt den här helgen. men oj vad kul jag har haft :D


o skönaste vädret idag, har legat i vasaparken o käkat pizza o ben&jerrys... så jävla mysigt!

nu ska ja sova, hoppas ni haft en lika skön helg som mig!


puss puss

Inga kommentarer: