Site Meter

tisdag 1 april 2008

om ni har tråkigt..

eller även om ni inte har tråkigt så måste ni alla mina babes kolla in på veckorevyn.com sedan veckans shoppingfavoriter (upplagd 20080331), sen bild 19/23.. fräsch va? nån som vill beställa från forever21.com? jag är typ på :)

o kolla in nya the hills avsnittet, de är ju så braaaa. mitt eget datasnille malin har hjälp mig att hitta avsnittet haha de ligger på mtv.com inte på mtv.se där jag letade ett jävla tag :)

så nu har ni fått mkt uppgifter att göra, måste ha nån att diskutera med, asså whitney i the hills är ju bara så sjukt snygg o lauren världens sötaste!Laurens hår i nya avsnittet i paris? hur snyggt är inte de?=) ja ska spara ut mitt hår nu, jätte långt ska jag ha ;)

ja som ni märker har ja inet så mkt jobb här idag, meen nu ska ja fixa lite på mitt skrivbord, massa postit lappar..

-få tag i johan o kräva mina poäng för arbetet, vad håller läraren på med? jag blirså trött...
-ringa joss o se vad som sker, fick konstigt sms igår ?
-kolla vilka som ska ha biljetter
-"säga upp hästen", "hitta ny häst"
-ringa Linn&Lanna
-Ringa telia
-Se om nån vill låna min lägenhet i höst/vår, annars säga upp den nu i april..
-Kolla vem som fixar cissis present
-Doppresent till emilia, ska vi gå ihop elin&mimmi?
-GLÖM EJ barnvakt på lördag, städa ur tess&robins gamla hus på sön.

nu vill ja åka o dansa :)

4 kommentarer:

retzina sa...

Vafaaan Lindha, nu var jag ju tvungen o hoppa från avsnitt 6 i säsong 1 bara för o se laurens hår i det nyaste avsnitten :P Och jag vill VERKLIGEN beställa från Forever 21. Jag är helt crazy about that store :) När är du hemma så jag kan lämna pengarna för biljetterna? pusspuss babylove

matilda sa...

gaaah, jag vill nog vara med och dansa lite lite lite ikväll iaf. men borde inte, hmm, vill ju bli frisk. vad ska jag göra!? hmm. :)

Lindha sa...

jag är hemma vid senast kl sex, så kom när du vill baby eller ja åker igen kl sju så kom mellan sex o sju :) hihi. ja men visst vare snyggt? fast de är ju typ alltid snyggt iof :P

oooh ja vet hur de känns tilda, men du borde inte vara med, men att markera lite steg har väl aldrig skadat nån? :P

Mimmi sa...

Doppresent är jag och Jocke på att gå ihop. Då kan man ju köpa något fint. Jag vet lite vad hon önskar sig. :-)