Site Meter

onsdag 2 april 2008

nu kör vi-

onsdag idag, min vägningsdag, om vågen inte minskat idag så kommer ja bli tokförbannad! men jag känner mig lite lättare :) nu kör vi tjejer, beach 2008 o jävlar vad heta vi ska vara!

annars då? jo de blir en "ansiktsbehandling" på lunchen.. så ja kommer vara härligt snygg i fejjan på träningen ikväll.. men vill man bli fin så får man lida - ordentligt!

o fick nyss reda på att vi ska gratta jaana&fredrik på fredag kl 18, så ja kommer gå dit en sväng o sen drar ja till cili ska försöka vara där till strax efter sju, men ni ffår börjaäta utan mig om ja blir sen... :/ var så länge sen ja träffade fredrik, marcus&patrik så ja vill verkligen dit en sväng också.. men de löser sig :) cili, får vi dricka vin, eller är de nyktert som gäller? ;)

nu ska ja jobba, har haft fullt upp nu på morgonen, såå skönt o nu kom en 4 timmars kund.. perfekt :) ses ikväll o de bilr tufft kan ja lova, är så laddad!


i love you mina darlings <3

Carrie: Maybe I didn't break Big. Maybe he failed to break me.
Some women aren't meant to be tamed, but to run free, until they find someone just as wild to run with.

2 kommentarer:

Cili sa...

klaaart man får dricka viiin :) hihi ja kanske till och med tar lite :) pusss

Lindha sa...

dee va som faaan ;P hihi hoppas du tar dig lite dåååå :) loovebabybooo