Site Meter

fredag 11 april 2008

Underbara fredag!

Känner ni fredagspeppen? de gör jag :D skulle vilja sätta mig på en filt i gräset med ett stort glas gott rosé, en mysig karl o lite jordgubbar, hur mysigt? :) åhh sommar!

Dagen har gått väldigt fort, har fakturerat fram tills nu! var in en sväng till köping på lunchen o beställde overaller.. de kommer stå LEDARE på ryggen o Lindha där fram på min iaf men de kanske ni fatta huhu, kommer bli fräääächt! :P vi får dom nästa vecka! ´

nu ska ja hem o möta upp mammsen som ska med mig ut o springa! sen ska ja käka hemma hos syster&robban, dom ska käka pizza men ja tar sallad eftersom ja ska proppa i mig godis ikväll :) o imorrn måste jag vara sjukt het juuuuu ,)

shopping med kusinerna imorgon på dagen, men ja tänker mest sitta på utomhuscafe o dricka vin&röka, vem kör?! :P

Hoppas ni får en superhelg, o var ute mkt i det fina vädret!

3 kommentarer:

retzina sa...

overaller? vänta nu! vad ska du med en overall till? :)

Mimmi sa...

Haha, Malin sötnos :-) Tränigsoveraller, typ en vinddress liksom. Sötis! PUSS!

Anonym sa...

haha jaa träningsoverall kanske jag skulle ha skrivit ;)