Site Meter

tisdag 6 maj 2008

bara massa blajj

åh vad jag är kramsugen idag, får såna där suuug ibland! godis oftatst men även kramsug :)

dagens plan är en snabb löptur efter jobbet, snabbdusch o sen middag hos mami&papi med syrran o hennes family, sen ska jag&syster på gymnastikmöte.. efter det ska ja hem o tvätta!

kanske tjejkväll ikväll fick ja förslagssms om, vad säger ni? ska vi ses ikväll? vi kan vara hos mig.. men ja är inte hemma innan åtta! ni vet hur mkt tanterna snackar :)
mimmi har möte på jobbet vet ja iaf, men ja kan höra av mig till sandra o elin, antar att matilda och malin hinner se de här? :)

så hör av er, massor av jobb så nu ska ja köööööra hårt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

men lite msn chatt då?

matilda sa...

men lindha vafaaan, vi skulle ju springa idag.... sitter ju och väntar på at du ska komma hem.

Anonym sa...

men vafaaan själv, ja som förstod de som om du inte fick springa för att du varit hos kiropraktorn? men ja är hemma runt åtta, så i så fall får vi ta det då? det funkar ju!

matilda sa...

jag sa ju det igår, att det gick bra idag.... därför vi bara tog en promenad igår...

Anonym sa...

okej ja är cp, de kan ja inte änns ha hört eftersom ja inte sa nå om mötet igår o de visste ja ju om att jag skulle gå på igår redan.. nu har ja skrivit i din blogg också, men ska vi springa vid åtta då? frisk kvällsluft = mkt braaa

asså vem är fredrik egentligen?

matilda sa...

nä då gör jag nått annat idag istället!

matilda sa...

å fredrik är nån skummis typ :)

Anonym sa...

inte alls

retzina sa...

jag har läst o jag vill JÄÄÄTTEGÄRNA ;) kvart över åtta?