Site Meter

måndag 5 maj 2008

MALAVIVA

hur mååår ni idag? ja har sjukt ont i magen :/ men annars är fint sörrni. lite träningsvärk i armen också, bowlade igår, hade såklart tyngsta klotet typ 20 kg eller nått.. o såklart vann jag, yeah jag är så bäst! :)

idag är en spännande dag, tvätt står på schemat vilket betyder att ja måste bege mig ner i källarn, uhhhhhh, will i survive? jag är inne i en sjukt skraj period igen, att sova själv går typ inte.. men ja har ju sovit inlåst på toan förut så de lär ju fungera igen :) de går nog över snart igen, tack till dig som har gjort mig livrädd för precis allt, hoppas du är nöjd med din insats.. dhasjhdsjhdfjhFJH

matilda ska vi gå en promenad o sen kolla cashmere mafia?

5 kommentarer:

matilda sa...

lätt, jag gör som du! :)

Anonym sa...

gooood, ska ja komma till dig typ sju? :)

matilda sa...

det blir kanon det :) vi har fått startlappar idag från vårruset :)

Anonym sa...

hej hjärtat mitt! jag slutar klockan åtta idag så jag kanske hinner komma :) jag har också sjuuuukt ont i magen idag OCH ryggen :( hehe! stackars mig ;) hör av mig sen! pusssssss

Anonym sa...

coolt, kanske ska löpa lite i kungsör me dom på oss o vara hur häftiga som helst? ;)

jaaa malin ring mig sen!!!

pussar