Site Meter

fredag 16 maj 2008

cp skadade

sjuukt kul kväll igår, länge sen man skrattade så att man knappt kunde andas o ögonen fulla av tårar :) haha jävlar vilken låg nivå vi var på igår kväll.. va var de för fel på oss? haha så jävla sjukt kul! RITCH RATCH filli TOM TOM TOM! lilla RITCHIE, polacker, trix me fingrarna, slemskämt, o en jävla massa annat på låg nivå :)

jävla hockey ikväll som ska förstöra mina planer, men de kanske blir lite film hos patrik iaf, ska malin&cili med? i hope soooo. vi ska se step up, en dansfilm o om ja känner mig själv rätt så kommer ja bli typ kär i den filmen :P jag kommer tjata om att vi ska dansa hela helgen typ... men de blir en lugn helg, imorn ska vi ut o äta ett gäng, kommer bli typ mys!

kom igen nu soooolen!

5 kommentarer:

matilda sa...

hoppas patrik ska kolla på hockey hela natten så vi måste se step up nån annan gång :P STACKARS STACKARS MIG! haha. har du gragit lösa fingret för chefen? ;)

Anonym sa...

haha men duuu, om vi kollar typ halv sju så kan du åka halv nio? ja vill att du ska med :D hahah OM JAG HAR!!!!!

Anonym sa...

Haha ja de va helt sjukt igår....=D tur att ja åkte till er så ja blev på lite bättre humör=) längtar till imorron mys hela kvällen! ja ringer när ja kommer hem från matchen......är nog hemma typ 6 halv 7....ska skynda. är de lösenord till bilddagboken oxå?? Puss puss gullan!

matilda sa...

nej det är det inte, bara att snoka på elin! hihi! snyggaste bilderna från vårruset jujuh! ritch ratch villibombombom!

matilda sa...

lindhaaaaa... jag kommer klockan 7 imorron bitti när jag slutar, då ska vi röka :) hahaha eee NOT!