Site Meter

torsdag 15 maj 2008

Hej Sötnosar!

hur mår ni idag?
ja är lite piggare..

idag kommer iaf jossan hem o de kommer bli galet kul, min sweetie! :) så vad ska vi göra ikväll? vet inte när hon kommer än men typ sju-åtta, sen ska hon ju kanske käka me familjen o så.. men om vi säger klockan åtta hos mig? så hinner jag städa, sola, laga mat o käka innan :) kanske hinner klämma in en promenad också? nån som är sugen? har ni träningsvärk? :)
ja känner lite i benhinnorna, men de är inte så illa att de blir kryckor denna gång, faaaan också - jag som älskar kryckor :P hihi.

nej nu hinner ja inte mer, sjukt mkt jobb! och oj vad ja har lärt mig mkt idag, en sån där sjukt bra dag här på jobbet! see you soon - längtar efter er! o idag ska jag vara så närvarande- ta igen allt med er!

1 kommentar:

matilda sa...

jag älskar när du är på glatt humör älskling :) har också ont i benhinnor men annars nemas problemas :) vi är så jävla vältränade :D yeee. ses om en timma. puss puss