Site Meter

fredag 30 maj 2008

fullspäckad helg

Skulle vilja ligga i solen och pressa hela dagen, så jävla skönt ute! jobbar till klockan fem, sen snabbt hem o duscha fixa till sig inför kvällen. tjugo i sju kommer skjutsen o hämtar upp mig o resten av ligan som ska vidare till köping. ska hem till kusin och grilla o dricka några glas rosé innan vi ger oss ut på stan och öltältet :) morgondagen kommer också spenderas i köping, ska kika på det årliga å-racet, åka lite karuseller och titta på lite dansuppvisningar (Linns barndansgrupp ska vara med, ska bli kul o se dom :) ) Jag&Linn har haft barndans i valskog i flera år när vi var yngre o vi har även själva dansat på köpingsyran, önskar att vi skulle göra det i år också! kanske inte är för sent än? vad säger ni tjejer, discouppvisning? :P

på lördagskvällen ska vi till Tobbe Idling som fyller 25 år idag, grattis :) sen blir det öltälten även den kvällen! På söndag ser jag fram emot en bakisdag i solen :)

hoppas ni får en toppenhelg, för det kommer jag att ha - vi ses i vimlet ;)

2 kommentarer:

retzina sa...

vart ska jag hämta upp er? puss

Anonym sa...

ja vad tycker du själv? hemms hos mig kanske? då blire inte så långt, kanske tom kan gå till dig?? :P puss love