Site Meter

fredag 30 maj 2008

time 2 party

nu är det alldeles strax dags att packa ihop för helg, som jag har längtat :) har blivit uppdaterad om att mitt vin ligger på kylning hemma hos sandra, JP Rosé - det godaste just nu!
det ryktas om att det kan bli alldeles härligt galet ikväll, crazy sms rullar på :P vi får väl se hur de här slutar haha! o det ryktas även om att Jimmy Eriksson ska komma hem o festa tillsammans med oss, hur ska detta sluta? :) kan ju bara bli perfekt, eller? haha. Jaa en mkt rolig helg väntar o nu tänker ja packa ihop o åka hem. Frågan är bara vad ja ska hapå mig.. vill ha min nya rosa jacka, mina nya gula pumps o min nya korta blommiga kjol.. men ja vet inte om detta passar sååå bra ihop. måste nog välja något.. VAD? help mee, som sagt - vi ses i vimlet ;P

Inga kommentarer: