Site Meter

torsdag 8 maj 2008

im happy happy happy

Klarblå himmel, hur underbart? :) Längtar till lunchen nu, då ska jag parkera mig i en solstol hemma hos M&P, blir en drickyoghurt i bilen på väg dit! Nu måste man ta vara på solen, tänk om de inte blir nå mer sol i år? man vet ju aldrig märkte vi förra sommaren...

Efter jobbet ska jag vara barnvakt åt saga&liam, dom har nyss fått en studsmatta - ska bli askul :) sen snabbt hem o kasta i sig mat o möta upp tilda för en löptur! kvällen blir lugn o slapp..

Men dagens viktigaste är att JIMMY ERIKSSON fyller 22 år idag, grattis baby <3


Alltid finns det en låt som påminner om en person man träffat, nu lyssnar jag på Rihanna - unfaithful. Får världens roligaste minne, så förbjudet.. cp vi var :p

9 kommentarer:

retzina sa...

hej älskling! jag slutar 10 ikväll.. vill träffa er dååå!

Anonym sa...

ojoj tror du ja är vaken så sent? :) hihi ring mig dåååå love

Cili sa...

hihi va roligt me filmen :)

Anonym sa...

jaa visst vare, går den att lägga upp på bloggen tro? kanske ska fråga min datamalin ;) hihi.. gumman ska vi ringas o prata lite ikväll? :)

matilda sa...

haha älskar min film. har den nu på facebook om du vill kolla ;) haha. ring när du e på g hem. pusselipuss

Cili sa...

ja visst gullunge! det är bara att ringa juuu! saknar dig och alla sötisar! puss puss

Anonym sa...

Blev det en trevlig kväll?

Anonym sa...

Glömde en sak, du är världens gulligaste tjej ;)

retzina sa...

det blev en superbra kväll som vanligt! kan inte bli annat ;)