Site Meter

fredag 9 maj 2008

Lovely

Det är bara att vänja sig people, bloggen kommer att handla om solen de närmaste månaderna! :) idag är de ju helt underbart väder igen, ska snart hem o slänga mig i en solstol bredvin poolen som de för närvarande är 23 grader i, men de är fortfarande för kallt för mig -badkrukan Nr. 1 :)

M&P är just nu på väg till tyskland o ska inhandla lite alkohol, ja lämnade en lååång lista till papi som kollade på mig med oroliga ögon o frågade mig hur mkt jag egentligen dricker.. haha men papi de ska ju räcka länge.. :) typ hela sommaren eller iaf juni ut :P

imorgon på dagen sk avi tjejer ha mys med picknick, ligga i solen o äta jordgubbar, glo i massa tidningar, snacka himla massa skit&skvallra o såklart sola :) vi skulle ju kunna hänga i M&P hus? om vi orkar åka så långt vill säga, annars äre kanske bättre i city så att vi kan ringa dit lite folk o hänga me oss? :) tänkte höra me Lanna om hon inte vill komma förbi en sväng me barnen, sjuuukt länge sen jag träffade henne.. men de där kan vi ju planera ikväll.. :)

kvällen dååå, ska in till köping på ansiktsbehandling vid halv sju sen när ja kommer hem ska jag o matilda fika med chris, vi ska typ intervjua honom om oslo, vi har många frågor hihi.. snaaart åker vi :P sen får vi se vad kvällen bjuder på... hoho hihi.

nu ska jag dra på bikinin så att ja kan slänga mig i solstolen prick 2 min över 12 :P

Jag älskar er, de vet ni!

2 kommentarer:

matilda sa...

hihihoho, det vi! :) vill nog ha picknik nere vid vattnet imorgon, inte helt omöjligt för ett första dopp i sjön! :) ses ikväll babybobo!

retzina sa...

jag kanske ska på konfirmation imorgon.. klockan 14.00 :/ får se hur jag gör! vill ju hääänga med ER :D