Site Meter

torsdag 22 maj 2008

torsdag

Åhh vad arg jag är på mig själv, vaknar upp i ett ryck o kollar på klockan tror att hon är tjugo i åtta så jag studdsar upp o tror att jatryckt bort larmet i sömnen igen, skyndar mig o klär på mig o fixar till mig o sitter i bilen fem i åtta, men då hade jag ju självklart kollat fel o klockan är fem i sju! vilken jävla miss.. skulle möta min syster som skulle till en kund i kungsör o ge henne en telefon hon ska låna av mig, så ja svängde hem till dom vid kvart över sju. dom blev skapligt chockade hahah, myste lite me barnen innan jag åkte vidare till jobbet, första dagen som jag kommit innan åtta.. hehe, rätt bra gjort av mig iaf :) funderar på att börja gå upp en timme tidigare, jag är faktist bra mkt piggare än vad jag brukar vara!

jag tror ja har blivit allergisk, jag nyser hela tiden o de går så tungt att andas, eller så vill ja bara ha nått att skylla på eftersom de gick kasst för mig att springa me tjejerna igår.. buuu.

idag ska de tvättas o städas, sen kanske en lite senare promenad me tilda, nån mer som är sugen?

puss&kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gooooo Lindha! :) Det är faktiskt lättare att gå upp halv sju än halv åtta! Looovar att du blir piggare då. Hihi å du får lättare att somna på kvällen oxå! :) Du kan inte börja jobba sju å sluta fyra istället? ;) pusssipusssi

Anonym sa...

jaa de kanske vore något, ja kan ju inte vara tröttare än jag brukara vara halv åtta iaf :P ska nog fan testa, kankse var bra att ja flög upp i god tid idag :) o de vore ju skönt att kunna somna i tid nån natt o faktist känna sig trött på kvällen, tåls att tänka på mimmi muuuus, pussslove

matilda sa...

hihi du e fan rolig du! :) men det faktiskt lättare att börja 7 än 8, vi har juh sånt schema. ring moimoi ikväll. pussis bästis!

retzina sa...

hahaha du är rolig du! ;) kan tänka mig att dom var förvånade.. du är inte precis den som brukar bara i god tid, hehe! ;) jag hänger gärna på ikväll! ska försöka att inte försova mig, hihi! pussss

Anonym sa...

matilda- du själv kan vara bästis :P

malin-haha vadå inte den som brukar vara i god tid? hahah :P ja gör det!!! vi hörs senare då baby pussis