Site Meter

torsdag 22 maj 2008

tycker du att jag är snygg ELLER?

Det var ju riktigt skönt väder ett tag runt lunchen, kastade mig in i bilen o solade en halvtimme hos M&P, typ hur skönt som helst! men nu ser de lite sämre ut..

Saga har varit här o hälsat på en sväng, vi har en sån där snurra med massa pärmar som hon har snurrat runt runt i typ tjugo minuter, himla kul de där :) hon hann också låsa mina lådor o tjata om att vi skulle kopiera våra händer i kopieringsmaskinen! men de bästa var när hon satte kepsen bakofram o sa " Mamma tycker du att jag är snygg eller?" hahah sen skulle hon fråga alla om dom tyckte hon var snygg.. så jävla skön :)

helg helg helg typ hur skönt som helst, nu ska jag ringa min andra syrra o tjattra lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

känner mej som en dålig människa har typ inte läst på hela veckan!! så nu va ja tvungen å uppdatera=) håller med! äntligen helg! känns som om man går på reserverna nu.......fast skulle ju helst vilja ha semester!=D sol å bad å vin=) hur ser de ut imorron?? har ju inte setts på länge nu.....=( puss gumman!

Anonym sa...

ja verkligen, semester vore de ultimata :)imorgon ska ja nog umgås med min syster som är hemma från sthlm.. på lördag kan ja nog inte heller.. men vi kanske kan ses allihopa på söndag kväll? matilda jobbar ju både fre o lör kväll/natt.. o mimmi skulle träffa sina gamla klasskompisar, cili är kvar i örebro.. malin jobbar också kväll.. buuuu typ =) men söndag kanske? vad gör du ikväll då? kanske ska me ut o gå? pussis

retzina sa...

hahah, OM hon är snygg!!