Site Meter

fredag 13 juni 2008

FREDAG

Åh hur underbart är det inte? fredag o snart slutar ja för den här veckan, nästa vecka blir en kortis :) kommer åka ner till helsingborg på torsdagen, ska kika in Jossans nya hästgård o nya hästkarl som hon har förälskat sig i ;) hihi. sen glider vi nog upp till halmstad på fredagen o firar midsommar där, Jim&lite annat folk ska också dit så vi ska möta upp dom tokarna.. kan nog bli riktigt kul! Vilka vill med? jag vill ha med alla mina darlingar! stannar nog i halmstad hela helgen om vi inte drar oss ner till helsingborg igen.. ska bli så skönt o komma iväg lite o jag kommer ju inte änns ihåg hur de ser ut i halmstad, var där alldeles för länge sen.. men troligtvis kanske jag inte kommer ihåg så mkt efter denna resa heller.. :P

imorgon har vi firmafest för pappas företag hos M&P - kommer bli över 30 personer i år! jag ska såklart servera o vara allmänt jätte trevlig, spela kubb o crocket me de anställda, wiiii. skulle ha kollat på sverigematchen me hela ligan hade jag tänkt mig men den börjar ju sex o vi ska starta grillen vid sex.. men ja får väl komme förbi senare o förhoppningsvis fira vinsten ;)

ska försöka låna saga imorgon på dagen o åka in till karnevalen i arboga en sväng . åka lite karusell o äta nå gott vore mysigt, kanske kan liam också följa med! han har börjat gånu eller han springer typ hela tiden, full jävla fart o bryr sig inte ett dugg om han ramlar eller springer in i en vägg osv.. helt galen! :)

nee nu ska ja fredagsdansa lite :P

Inga kommentarer: