Site Meter

lördag 14 juni 2008

hej alla sötnosar! :)

hur måååår ni? ja mår sjukt bra :) sov hur länge som helst idag, sen åkte ja ut till M&P där hela huset var fullt av mat, frukt, godis o annat gott - så ja& saga tryckte i oss hur mkt som helst, perfekt frukost tyckte jag dååå. men sen fick ja ångest o tvingade familjen att följa me ut o löpa o efter det kändes de bättre igen :) nu har ja nyss duschat o fixat mig lite till kvällen - kommer nog bli toppen! hihi.

alla säger att saga kommer bli precis som mig haha, hon snappar upp allt jag gör, vad ja säger, vilka miner jag gör, vad ja har på mig osv.. idag hade hon upprullade jeans o rosa nagelack som min moster Lindhaaa o så fular hon sig som jag hahah världens roligaste miner o skriker de kan du vaaaaa. så jävla skön tjej - helt galen!


o vissa saker är ju bara att garva åt eller hur tjejer? :D varsegoooooood
fast liiite äckligt äre uhhhh.

3 kommentarer:

matilda sa...

mihiiiiii!

Anonym sa...

huuuh? fattar naaada. vad är äckligt???

Anonym sa...

hahah jaaadu :)