Site Meter

måndag 2 juni 2008

Idioter

Lördagskvällen startade bra med en mysig förfest hos Tobbe, ett glatt gäng åkte iväg till köping, allt var frid&fröjd.. men de va sjukt mkt folk o man träffade inte på alla man ville, men vi tjejer höll faktist ihop i stort sätt hela kvällen tom jag hängde med mina tjejkompisar haha :)
Kvällens bästa var lätt att träffa Karin, åh vad glad jag blev - Blev själv lite chockad över min reaktion, men tårar är ju ingen ovanlighet för mig :) kvällens avslut är iaf det som fortf sitter kvar ikroppen o huvudet, funderar fram o tillbaka hela tiden o vissa bilder spelas konstant upp i mitt huvud, en nära kompis blev rätt brutalt misshandlad.. o jag såg det mesta utav händelsen.. o hans flickvän, en av mina absolut bästa kompisar blev fasthållen o fick se på alltihop utan att kunna göra något. det är så sjukt, hur kan man göra så? jag blir så förbannad... de är för hemskt! ambulans kom i illfart o han fick sy i ansiktet o har frakturer (säger man så?) i ansiktet, behöver kanske opereras.. killarna är forf på frifot antar jag.. jag o några till är vittnen, jag kommer bara ihåg en kille o han minns jag starkt! Hoppas verkligen att de åker fast! så kvällen slutade i kaos, alla grät o skrek o jagade personer! men som tur är har han fått kommit hem idag o mår under omständigheterna bra! älskade vänner - ni betyder allt!

söndagen var chill.. låg vid poolen o halvsov, kvällen spenderades hos henke&matilda.

Inga kommentarer: