Site Meter

tisdag 3 juni 2008

Tisdag

snart är det helg igen gott folk, de är bara 3 o en halv dags vecka juuu :) o snart har två dagar gått, underbart!

Har sagt upp min lägenhet nu, känns både kul& lite trist.. typ enda lägenheten jag har trivit i, men jag lär ju hitta någon mer som jag trivs i sen vart jag nu flyttar då :) så nu börjar man känna att vi ska dra på riktigt.. mitt cv har försvunnit från min dator så ikväll/natt blir de till att göra ett nytt, dags att börja marknadsföra sig själv i oslo nu :) wiii.

Annars äre rätt lugnt asså, blir en promenad me tjejerna ikväll, o efter det lite skön tv! har lite saker somska planeras också, veckan är full av student&examen. Fredrik tar studenten på torsdag o i helgen ska vi fira Cili&Sandras examen :) ni är grymma tjejer&killar!

så de blir fest hela helgen, kommer bli kanon!

Alla har vi en Mr. Big, nån som de lixom inte gick att glömma o man hoppades hela tiden att han skulle komma tillbaka o ta dig med storm, som han gör me Carrie :) De skulle inte vara så här när Mr. Big kom tillbaka..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så nu bär det av så fort jobberbjudandena börjar trilla in, eller? Hur länge är ni borta?

Anonym sa...

yees, absolut :) nej vi ska åka dit o gå in på massa ställen o kolla lite o lämna cv:n så får vi se.. men vi vill åka i sep.. vem S är det? Serena van der woodsen? :)

Anonym sa...

Serena, precis.;) lämnade jag inte min adress i fältet? skumt. Joo men det kommer ju gå på ett litet tjillevipp. hur lätt som helst att få jobb där ju. Eller måste få jobb på samma ställe?

Anonym sa...

nej serena du glömde, är de simon me brallorna :P vi jobbar ju gärna på samma ställe men vi får se hur de går me det.. bara vi får jobb så är ja nöjd! :)

Anonym sa...

Hah, brallorna. mmm det var tider.
Låter fint. Lycka till då lillen