Site Meter

söndag 29 juni 2008

Ni är ju för sööööta


hej sötnosar!


usch vad jag saknar er nu.. inte träffat er på hela helgen, eller matilda&malin i fredags iaf :) fan de är verkligen askul att hänga på matildas jobb, kolla tv, åka sparkcykel, sola solarium, smyga runt i alla gångar osv :) igår var jag iaf på släktträff o de va hur kul som helst, o gissa vilken klan som vann fem kampen, the gattingers såklart, vi var så jävla bra! jag skulle inte dricka men tog me en flarra vin ifall jag skulle ångra mig, o klockan tio övertalade mina kusiner mig att hänga med på fest hos en av freddes kompisar i arboga ( han är 19 ) hahahaha.. så ja hällde i mig flaskan, åkte hem till marcus&ann o plattade håret o fixade lite o sen drog vi iväg.. o de va faktist himla kul, tycker om hans vänner.. hahah dom är söta! :) så vi drog in på statskällarn.. o de va faktist riktigt kul även utan någon tjejkompis, ja brukar ju ändå hänga med mig själv :P träffade på några av mina småpojkar som ja hängde med.. efter en hel del strul o fram o tillbaka(hade glömt mina nycklar) så valde jag det bästa alternativet och fixade skjuts hem till M&P o plingade på här på morgonkvisten.. mamma blev jätteglad o tyckte att de var mysigt att ja skulle sova hös dom :) nu ligger ja här o försöker pigga på mig, ska snart på tre års kalas - mysigt :) Grattis älsklings saga - det absolut bästa jag har! Glöm inte kolla i tidningen imorgon, världens sötaste unge!

3 kommentarer:

matilda sa...

haha va!!!! du är ju störd :D

Lindha sa...

aa de va rätt stört faktist haha, du ska få höra sen :P

matilda sa...

lätt!