Site Meter

torsdag 26 juni 2008

sommardrink?

tjejoooor, vad säger ni om sommardrink hos mig kl. åtta? massa drinkar o snack.. o inget vi ska upp tidigt o jobba nu.. vi behöver inte dricka sååå mkt, är ni på? jaaa de tycker jag :) tildus ja har sprit kvar hos er, om inte henke bänkpress har druckit upp den? du vet sen Samuel drack den hos dig när vi sjung singstar :) jaa tycker iaf att i ska hälla i oss ett par drinkar ikväll o dra iväg ett par sköna sms&samtal som vi kan garva åt imorgo? :) vad säger ni?

man måste ha sommarklänning! o massor av skvaller, ut o snoka :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha jag ska komma på en massa smaskiga rykten ;)

matilda sa...

jag kommer...... hihi. och spriten är kirrad, men jag kommer inte om man inte får bli packad. :(

Lindha sa...

hahah OM man fick! ni är för sköna, sköna sköna, åhhh! :D