Site Meter

onsdag 4 juni 2008

onsdag!

onsdag o snart dags att åka hem, wiii.. jobbar ju bara till fyra (jun-aug) de gör rätt så mkt faktist ;) vet inte riktigt hur ja ska lägga upp dagen.. tror de blir solning, sen städ&tvätt + promenad eller löpning. men är lite sugen på matchen idag.. hmm.. promenad dit, kika, promenad hem? nää ja vet fan inte. ska iaf sola de är ja supersäker på :) imorn har kusin student o ja tänker vara brun o fin då :) jaajaa, väldigt intressant, men kände att ja va tvungen att uppdatera malin om vad mina planer för dagen är :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas din kusin är brun o fin på studenten också :)

jag vill också sluta fyra!!

Anonym sa...

haha mmm, han tar de här me solningen lika seriöst som jag, eller inte :)de är studentfest i huset bredvid.. tänker på vår student haha galet :P

retzina sa...

haha tack älskling :D hade jag hunnit hade jag ringt och uppdaterat mig, men det här är ju hur smidigt som helst! klart jag ska dricka vin med dig i helgen! jag ska dricka maaaassor av vin! :)
vad roligt att gabbe har börjat kommentera btw! pusssss hjärtat