Site Meter

onsdag 25 juni 2008

Onsdag

VET NI?
eller de vet ni nog, om ni har kikat ut :) de är sol idag!! wiiii men vet inte om de är så varmt.. va inte de klockan åtta iaf! men ja ska pressa på lunchen, som fan. o ikväll blir det solarium, snart dags för gotland juuu.

nu har jag lagt i växel nummer två, de behöver hända något med min kropp typ nu! (har ju DANSKROPP, typ hur fräsch som helst egentligen, hahah lite internt skämt! )

Planen är att springa varannan dag o gå superlångt&fort varannan dag, o varje dag köra styrka. har verkligen lagt styrkan på hyllan sen aerobicen slutade men igår körde jag igenom styrkepasset o de känns idag kan ja säga, OM det gör! Så nu blir det varje dag, påminn mig gärna om det :P men även kosten ska försöka förbättras, ska be matilda göra en matsedel till mig.. hon är grym med sin kost ser ut som en spaghetti nu för tin :) hihi.

idag då? sola, promenera, äta salladsblad och mysa kanske? hihi.


myskram/ JLO

1 kommentar:

matilda sa...

hej JLO-psykooo. :)
fan va rolig du är då, spagetti?? mm.
fejjan är ju cp idag så jag skriver här istället..
har redan vart ut och gått idag men jag kanske kanske kan gå igen, GOTLAND, men jag ska in till eskilstuna och fixa lite grejjer när henke kommer hem..
puss