Site Meter

torsdag 26 juni 2008

Torsdag!

gårdagen var inte mkt att ha kanske? allt gick lixom ganska dåligt..

Men den slutade iaf mysigt, jag cyklade ner till sandra o hängde på hennes mysiga altan med två sötnosar! De va mysigt även om vi i princip bara pratade om mindre roliga saker.. huu klump i bröstet när man cyklade hem.. men när jag vaknade upp mådde jag strålande, ibland måste man ta upp jobbiga minnen som man försöker förtränga o lufta dom lite o när man sedan stoppar ner dom igen så känns det lite bättre för varje gång!

Idag ska jag löpa me mami&papi o sedan ska jag ha styrkepass me dom:) haha. ut me våra yoga mattor på gräsmattan, kom gärna o kika haha :) vilken galen syn! efter det ska ja hem till syster o kramas med mina baaarn <3 sen är ni välkomna hem till mig ikväll tjejoooor, ska vi hyra film? Matilda får inte välja :P hahahha.

sthlm imorgon hihi...

4 kommentarer:

Anonym sa...

VAD SKA DU GÖRA I STHLM? JAG KOMMER INTE IKVÄLL. HAR SJUKT MYCKET ATT GÖRA IDAG... BLÄÄ, TVÄTTA, STÄDA... HAR INTE VARIT HEMMA EN ENDA KVÄL DENNA VECKA... OJ det caps lock var visst intryckt, hihihi. puss, love you!

Lindha sa...

men gumman, vi ses ju typ aldrig längre ;/ var håller du huuuus? hehe. ja ska ju också tvätta o så, så du kan tvätta här hos mig :) vad ska du göra i helgen då? vi lär ju ses nått, kanske fredag kväll? om ja inte stannar i sthlm.. puss älskling!

Anonym sa...

men VAD SKA DU GÖRA i stockholm undrar jag fortfarande! ;) Hehe... Jag ska på 60årskalas imorgon och på lördag är vi bjudna på Freddas 25-årsfest i E-tuna... Jag vet att det har varit dåligt den här veckan. Men som sagt så har jag inte varit hemma en enda kväll denna vecka så jag MÅSTE verkligen ta tag i saker. Jocke hade kunnat göra det om det inte vore för att han va på larm typ hela natten och sen har han jobbat hela dagen så han SOVER den jäveln ;). Puss

matilda sa...

pax visste att välja film. :)