Site Meter

onsdag 23 juli 2008

ett inlägg som inte ska finnas här

jag skulle ju inte blogga onykter men fan va kul vi ha haft ikväll dde går inte att beskrova kvällen :O) hahaha, startade upp hos sandra, alla med varsin box vin, var är boxen???? HÄR ÄR BOXEN :D sen blev de allvarligt snack me mkt tårar, men nu jävlar tjejer ja känner att vi löser de här, allt kommer bli super o ja ser en happy framtid hihi... ska inte skriva ,mer om de nu för då blir de radera imorn ingen fattar ändå nå hahah. sen pallade vi fruk hos grannmen kröp in på gården, matilda va så sjukt packad, gungade o åkte ruschkana.. o flög av gungbrädan. tog cyklarna upp på byn hade vartsitt uppdrag.. malin - kissa på varje stolpe o yla sandra- palla frukt till alla elin- hångla me thor modeen Lindha - springa runt pressbyrån me byxorna nere Matilda - springa runt pressbyrån o visa tuttarna kan säga att lla uppdrag blev slutförda o nu är vi hemma.. pumpventil eller afyrafilter?? hahahha.. jaja kul hade vi o packad är ja

ja åker till halmstad o helsingborg på torsdag hur kul som helst :D

nu skia ja ringa lite puss o kram mys mys mys kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha fan va störda ni är.. och jag älskar er alla så sjukt mycke! PUSSSSSSSSS

Anonym sa...

mohaaaahaha =) Vilka mongon ni är. Inte för att jag fattar så mycket men.. haha. Vet ju hur det brukar vara med er så jag kan ju tänka mig ;)Mysigt att träffa dig idag iaf! :) Ses väl ikväll I guess! :) Pussen