Site Meter

torsdag 24 juli 2008

and off i go

hej goingar :)

dagen har ju varit helt sjukt trevlig, vaknade upp o mådde hur bra som helst, de hade ja ju inte väntat mig med tanke på gårdagen :) åkte ut till M&P o jobbade klart det sista o stekte lite vid poolen sen ringde saga o bjöd på glass o ville att ja skulle bada me henne i hennes lilla pool :) svängde förbi där o fikade o myste med barnen, sen var de dags för skillinge med gänget! o vi åkte en massa båt o hade en sån där rolig gummiring efter :) sen hem för lite fix o sedan mötas upp för lite vin i månskenet - hur romantiskt? förutom mygg o kyla? hehe.. nu har ja nyss packat klart o är redo när bilen hämtar mig runt sju tiden imorgon.. blir först halmstad o sedan helsingborg - jag längtar! men mest av allt längtar jag efter max som nu är i sverige, ses om några dagar juuu :) nej nu är det dags att sova! mina fina vänner - jag kommer sakna er, de vet ni.. jag som är världens "mest sakniga person" o ja kommer sakna min mamma buuuhuuu hihi :P men att få umgås me jossan slår allt!

Ibland skulle ja vilja kunna se hur personer tänker, för en del är liiite kluriga att förstå sig på..

Inga kommentarer: