Site Meter

söndag 20 juli 2008

geeee mig!!!!

oj vad jag har tappat blogg gnistan, kan det vara för att ja inte tillbringar 8 timmar framför en dataskärm och blogga då blir dagens höjdpunkt? nu kan ja berätta för er att mina dagar har andra höjdpunkter :P min dag skulle precis ha dagens höjdpunkt men sen blev de inte så, så ja hoppas att de blir gottgöring o en ordentlig dagens höjdpunkt i veckan ;P hahah....

ja har tillbringat mina dagar mestadels hos M&P där ja jobbar lite åt pappsen, umgåts en massa med barnen och mina vänner. Har besökt busborgen - det kan ja rekommendera alla, oavsett ålder! Var verkligen hur kul som helst :) Har varit på grönan med matilda&karin, o OM vi hade kul, hur kul som helst även där :P hihi.

nej nu funderar ja på att antingen dra iväg o kolla film.. eller lägga mig i sängen och läsa.. hmm?

babybooboo <3

Inga kommentarer: