Site Meter

onsdag 16 juli 2008

jag orkar inte...

min största prioritet just nu är att bli frisk, jag orkar verkligen inte må så här nå mer.. så imorgon tänker jag bli frisk har jag bestämt! på fredag ska ja till busborgen med mina huliganbarn o då hoppas jagverkligen att ja är på topp annars kan de nog bli liiite jobbigt.
imogon har jag lång att göra lista så ja hoppas att ja mår tipp topp då också :P jobbar "stenhårt" hos pappa den här veckan..

håller på o nosar upp lite äventyr till nästa vecka också..

idag har ja lekt me mimmi&matilda, var hur mysigt som helst :) bra prat och bra film - kan de bli bättre? hihi.. ´love you giiirls

imorgon ska ja som sagt jobba jobba, sen kolla in elin&tobbes nya hus och kanske förbi Lanna en sväng (om jag är frisk) ska också ringa många viktiga samtal o kika upp viktig fakta. så dags att slagga nu eftersom ja ska vakna upp o vara hur pigg som helst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill följa med o kolla på elins och tobbes hus!! :D

Anonym sa...

:)älska duuuuuu