Site Meter

måndag 28 juli 2008

home safe

Oj vad ni har saknat mig, i know it ;P just nu är jag så jävla sliten.. de har varit tuffa dagar så att säga. Vet inte änns om resan går att beskrivas.. eftersom vi bestämde oss dan innan att vi skulle dra och inte visste riktigt vart vi ville åka så fick de bli tält och ni som känner mig vet att jag inte är ett big fan av tält.. men de var så sjukt kul att tälta hahha, campingen var som en enda stor festival vi hade vårt tält i mitten o vi styrde för ocg efterfester, ja gick runt o bjöd in en massa folk o de blev grym sammanhållning mellan tälten.. jag har träffat så många sköna människor o jag önskar att mina tjejkompisar hade vart med o fått träffa dom :) jag har raggat tjejer som en galning till alla grabbar o letat efter tjejkompisar till mig, de fanns typ bara ett tält med tjejer i vårat område, dom var 16 år haha :P sköna damer faktist! men ja har klarat mig bra även om jag saknat mina vänner sååå mkt.. ja är ju ändå alltid själv på krogen o ja fick så mkt bättre plats på scenen utan trängsel :P hehe men våra bästa grannar var både kungar på gitarr o dans så dom joinade. Det har varit fest hela tiden, afterbeachen var snäppet efter kallis, alltså helt grymt! o JAG har efterfestat varje kväll! JAG som hatar efterfester,

självklart ska de hända lite otrevliga saker också, men de goda övervägde lätt :)


tack alla som var med :P jag älskar att träffa nytt folk!

Inga kommentarer: