Site Meter

onsdag 30 juli 2008

JAG ÄLSKAR ATT DANSA!

Goood morgon :) hoppas ni sovit gott! Det har jag även om det varit/ är supervarmt i min lägenhet, o någon idiot har bankat på mitt fönster med sopkvasten.. stod o smög bakom garderoben trodde att fönsteret skulle gå sönder ett tag..

igår var jag,mimmi, matilda, jocke&linus ute på Harrys, de var hur kul som helst.. stod på dansgolvet hela kvällen utom en snabb drink o rökpaus o självklart springer man in i någon då.. det är ju min vanliga tur.. .självklart :) har lite bilder från kvällen, men nu får ja inte in dom i datorn.. haha skumt? nu ska ja bege mig till aspa beach för idag är ja hundvakt, blir stek vid poolen o mat me mina flickor, alla är välkomna bara att komma ;) poolparty!

jag vill verkligen inte att semestern ska ja sluuuuut!

film ikväll?

Inga kommentarer: