Site Meter

torsdag 31 juli 2008

jag smälter

just nu håller ja på o smälter bort, det är så sjukt varmt i min lägenhet.. o eftersom ja har morgonsol rakt in mot sängen så vet ja att de kommer vara olidligt i morgon bitti, jag blir galen.

dagen har spenderats i aspa, på aspa beach med mimmi, elin o sandra.. vi hade hur mysigt som helst :) vi lagade godaste maten, körde vattengympa, körde armhävningar&upphopp topless o tog fina bilder.. inga som kommer hamna här dock, only private bruk :P nu på kvällen blev de B-lags match.. har faktist saknat fotbollen trot eller ej ;) sen blev de en sväng förbi elin&tobbes nya hus, sen lite häng me sami&max.. ja fick inte va me o välja film o så tog dom en jätte läskig.. så vi får väl se om de blir nå sova för mig inatt? i hope i will survive the night.

imorgon ska jag åka o bada med mina systrar o barnen, typ hur mys som helst. dags att sova nu känner på mig att saga kommer ringa o väcka mig, nu säger hon alltid älskar dig innan hon lägger på.. hon är vääärldens sötaste.

Inga kommentarer: