Site Meter

måndag 14 juli 2008

kinakinakinakinamat :P

hej alla gullisar! är verkligen inte på blogghumör, så sjukt trött för tillfället. Vill bara säga att vi har haft det så himla bra på gotland, bästa gotlandsresan hittils tror jag.. :) vi har festat som tokar o träffat hur mkt skönt folk som helst.. man skulle väl kunna säga att vi är halvkändisar nuva? :P alltid längst fram vid scenen på kallis ( fick sjunga i micken hehe ), alltid uppe på scenen på uteställena, alltid bästa för och efter festerna.. bilder kommer upp på bilddagboken.. där är det lösenord så om du gärna vill se dom o inte har lösenordet är det bara att höra av sig.. hihi

jag älskar gotland o jag älskar mina tjejer <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

å jag älskar dig med! :) Fast just nu saknar jag dig så jag skulle kunna dööööööööö. Ses imorgon? puss!

Anonym sa...

give me a lösenord är du snäll! ;)

retzina sa...

jag älskar gotland och jag älskar dig ;)

matilda sa...

jag älskar gotland lite mer... NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nussen då! ;)