Site Meter

onsdag 2 juli 2008

Onsdag

Äntligen har solen kommit, eller just nu äre rätt molnigt men de är iaf sol ibland :) o jag sitter här inne o kollar längtansfullt ut, åh vad jag önskar att jag vore ledig! men nästa tisdag får jag semester, ska bli så jävla skööönt, tre och en halv vecka o bara glassa runt o dricka massor av vin hela hela tiden ;P hihi.

idag ska jag jobba över lite, vet inte hur länge men de blir nog ett tag så den enda solen ja får idag blir nog i solariet.. tråkigt men bättre än inget! nån som vill springa ikväll? mimmus, tildus?

nej nu har ja inte tid att underhålla er längre, ännu en momsrapport ska göras klart för inlämning + hur många avstämningar som helst puuuuh jag <3 skatteverket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

näe älskling. jag åker till stallet vid sju idag. hinner inte springa idag. får ta det imorgon! :) puss!

Lindha sa...

De blir super att springa imorn för ja har lånat mammas stavar tills ikväll haha sexy :)men vilken tid? visst ska vi mysa imorn också? ska vi säga kl. sex så vi hinner duscha innan mys?