Site Meter

torsdag 3 juli 2008

Torsdag!

åhh åhh kan det bli bättre ;) hihi. ätit frukost ute i den stekande solen idag, så skönt! idag blir det ingen lunch heller, bara dricka ett glas fil o steka vid poolen. vem vill äta när solen skiner? inte jag iaf :) springa får jag göra i bikini eller ikväll/natt.. jag är verkligen extrem med att ta vara på solen - jag vet! får alltid höra det, men de är verkligen det bästa som finns o som ja har längtat! ( hela jävla vintern :P) så för mig är det självklart att ställa in allt när solen skiner, min syster mobbar mig alltid att ja hellre ligger o håller på o dör utav att ja är så kissnödig än att ja går in o kissar, men kissa kan man ju göra när solen gått ner samma sak med att äta hahah, nej ja växer nog också upp nån gång, men inte den här sommaren :P

exakt en timme och 17 minuter kvar till Lunch o stekning! jag håller räkningen, OM jag gör :)

Vi ses ikväll sötnosar, jag behöver närhet - kramas hela kvällen? ;)

2 kommentarer:

matilda sa...

:)mm kom i tid så kramas vi hela kvällen fram till 9. :)

Anonym sa...

Ska vi kramas? OM vi ska! ;)