Site Meter

måndag 7 juli 2008

time 2 go

Nu är det dags att åka hem till M&P o sätta igång med allt arbete där hemma som ligger o väntar ;) pappa är lite smart, han vet att ja är mkt dyrare när han hyr in mig härifrån att sköta bokföringen.. han betalar då***kr i timmen för mig, men än har vi ju inte diskuterat hur mkt jag tar om ja jobbar åt honom direkt :P ska fixa me lite räkningar o kolla upp så att vi fått in alla pengar det här månaden på de olika bilarna, kolla lite budgetar osv. mkt på gång nu, så dags att dra o köra vidare! mille ringde nyss o sa att vi skulle dra en solning i kopenga ikväll, nån mer som ska med? typ åtta eller så.. passar ju mig utmärkt :P

jag ringde min syster på förmiddagen o skulle kolla upp lite som hon gjorde på en kund förra månaden.. efter några ringer det hit o då är det saga som tryck på på knapparna.
o inte hade tess hjälp henne för hon var uppe med liam o saga satt o pusslade i köket, innan tess kom ner hann hon ringa hit tre ggr :) o tjattra på om allt och inget sen mitt i en mening säger hon pusshejdå o lägger på! :D

Jävla väder då, nån som vill ligga under täcket o bara kramas ikväll? jag vill :)
dags att rusa, puss sötnosar!

Inga kommentarer: