Site Meter

måndag 7 juli 2008

I LOVE YOU

hur mår niiii? jag är sjukt trött, men de visste ni nog redan! hoppas verkligen att ja kan sova tidigt inatt, skulle behöva det!

igår åt jag mat hos syster&hennes familj sen jobbade jag lite åt papi, kollade på en film me Samis o hängde me tjejerna :) mkt skön dag må jag säga.

idag är det fullt upp, ska springa med mamma direkt när jag slutar, sen ska ja tvätta alla bilar (min ska även göras rent invändigt eftersom den ska åka på semester imorn :P ), har massa saker ja ska fixa åt pappa på kontoret, tvätta det sista, städa min lägenhet o kramas me joss.. tänkte även göra en annan sak men vi får se om det hinns med :)

Ni kan aldrig ana hur mkt jag längtar tills imorgon! nu måste ja jobba undan min stora hög, har gjort en planering av allt jobb så att allt kommer hinnas med, hoppas jag!

1 kommentar:

matilda sa...

yoyoyoyyoo... glöm inte att skriva ut färje papprena :) puss puss