Site Meter

lördag 16 augusti 2008

??

Vad hände inte igår?

-Någon blev utslängd
-Någon snodde saker, typ en stol
-Någon blev asförbannad på kebabhouse
-Någon hade en cowboyhatt med sig hem
-Någon raggade på taxichauffören
-Någon lurade i en sötnos att hon var hans pök från västervik och OM han kom ihåg henne...
-Någon sjöng allsång bland alla bord i utomhusbaren
-Någon tappade alla pengar
-Någon kunde inte gå i sina skor
-Några intog scenen
-Några intog stora högtalarna och vakterna blev inte så glada
-Någon raggade på vakten
-Någon fick oväntat besök
-Några tog porrbilder på förfesten

-Alla drack liiite för mkt.

Tack tjejer! De va spårat men oj så kul :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

sååå grym kväll alltså... idag känns det i kroppen att det va livat igår ;) haha.. tack till alla mina tjejer!!

Anonym sa...

hahaha. jag raggade inte på taxichaffisen. sa ju bara att han va snygg ;)

matilda sa...

ojoj, tur att du inte skrev namn :) haha. aaah det var kul, men faan vad förbannad jag är fortfarande. haha

Lindha sa...

hahah ja jag tror att det blev bäst då här för allas bästa ;) en rätt spårad kväll, blir de fest ikväll eller? är nästan lite suuuugen :PP

o mimmi - de va väl lite mer än så va? :P har du någon fru osv hahaha sötnos!

Cili sa...

haha faaan va kul det va igår!! tack alla mina små hjärtan!

Anonym sa...

hahah, ja, jag undrade ju bara vad hans fru tyckte om att han jobbade så sent. "jag har ingen fru" "va?? du som e så snygg..." ;)