Site Meter

lördag 16 augusti 2008

im alive

Nu har ja vaknat till liv igen :) städat ordning lite och kollat igenom en hel del bilder&sms från gårdagen, är man inte bra rolig? är inte folk själva bra roliga.. som jag har skrattat :) vart får vi allt ifrån? huhu. Sitter även och minns små delar av cpkonversationer under kväll/natt och hur kommer man in på så sjuka saker att prata om? och varför ljuger jag alltid så mkt på fyllan? Får försöka reda upp lite idag kanske? Hur kommer detta att sluta? :) Men ja flyttar ju snart ändå, den är skön att tänka på ibland :P

Nu ska ja ta på mig mysdress och bege mig till min kusin o slappa i hans otroligt sköna soffa, sen tror ja att ja ska möta upp mina tjejer om de inte går ut idag också? o sedan får vi se hur resten av kvällen slutar..?

mysmys*

:)

Inga kommentarer: