Site Meter

torsdag 21 augusti 2008

en helt vanlig torsdag

Vet ni? ja ska äta hos mormor&morfar idag igen :) ni kanske inte tycker att det är så mkt att hurra för, men de är guld värt för mig.. det betyder att jag slipper äta lunch själv och att jag kan prata med någon annan än hundarna ;) haha.. snart är livet på landet över.. wiiii :P

idag ska jag springa springa.. vi åker halvfem, håll tummarna för mig.. kommer antagligen få sicksacka mellan barnvagnar o folk som går.. men ska försöka komma så långt fram i starten som det går..

snart helg :P

3 kommentarer:

matilda sa...

lycka till idag, faaan detta tänkte jag juh såklart inte på när vi pratade i telefon ;) dumma vän som jag vara!

Lindha sa...

hihi thaaanks, jag ringer dig ikväll så vi hinner snacka lite.. mkt på gång nuju :P puss min bästa

MammaRebecca sa...

hehe ja hon har sagt att du har vart där ett par ggr=) va kul för er=)vad ska ni jobba med då?hur kom ni på att dra just till oslo då=)ha de bäst