Site Meter

onsdag 20 augusti 2008

Dagens

Idag har jag varit hos Lanna, de va så himla mysigt.. barnen har blivit så stora! Sen var jag förbi Elin&Tobbes hus och kikade lite.. dom är så händiga, fixar det mesta själva.. de ska ja och min karl också göra i vårt hus ;P Sen hängde jag me Lanna till stallet och andades hästlukt ;) Efter det var det bara hem och packa, har fått ner de mesta i köket.. har typ en tallrik och ett glas kvar :) nu jävlar ska det packas..

Annars har det varit mkt telefon&msn.. min last :P mkt hit och dit.. men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på pretty women.. tack mimmi för att du glömde alla filmer här :P

du är het..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, varsågod! :P Men BU för mig att jag glömde min locktång. måste hämta den imorgon!! Pussis

Lindha sa...

ja vill att du ska locka mitt hår :P