Site Meter

söndag 31 augusti 2008

Helgen

Dåligt bloggande i helgen kan man kanske tycka, men nu kommer det!

Fredag:
Sommarfest hos Malin, eftersom det skulle bli soligt i helgen hade jag lagt fram kjol och en korsett och sedan packat resten, som M&P hade packat in i bilen och åkt hem med dagen innan.. Så när jag hade duschat och kollat ut genom fönstret för 100:e gången och det fortfarande regnade var det bara att sätta på sig mimikjolen och korsetten och trippa över till malin.. förvånade blickar blev det men så kan det gå när man vägrar att inse att sommaren är förbi :) kvällen var iaf hur mysig som helst, med hur mkt mats om helst, har aldrig gått hem hungrig från malin hihi :) sen försökte jag tvinga tjejerna att ta med massa kvarglömd alkohol som fanns i min lägenhet o alla var såklart tvugva att springa in o säga hejdå till min underbara lägenhet.. <3

Hela lördagen höll vi på att flytta, o körde grejer hem till elin&tobbe som ska ta hand om mina saker ett tag medans jag är bolös, hehe vi får hoppas ett bra tag för de va inte allt för lätt att få in alla saker på plats i deras hus.. hehe.
Sen blev det dusch o fix och middag på kina med patrik&fredrik.. hur mysigt som helst, sen gick vi på bio, såg arn - tvåan. Det var huuur bra som helst, var helt i extaaaas. Skjutsade fredrik till arboga och sedan hem o soooov som en stock.

Söndag
Städade hela lägenheten, mkt nöjd med resultatet. Sen hem till M&P o ligga i jaquzzin i typ två timmar, helt sluut i kroppen :/ sen en lång promenad med hundarna och nu ska jag snart sussa.. inte en uppvilningshelg kanske, men de känns väldigt skönt just nu..

Nu vill jag bara få klart med boende i oslo så skulle allt kännas toppen!

2 kommentarer:

matilda sa...

det sista låter som att det är A och O. vill inte komma dit bostadslös ;)

Lindha sa...

nee men frågan är om de är så man måste göra, men de skulle vara så skönt att ha allt klaaart typ nu...